sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Vklp:n hulinaa

Huh, kauhee kiire ollut joten en oo tännekkä ehtiny mitää kirjotella. Nyt pääsin istahtaa ja rauhottuu.. ja mietinki että mistähän sitä alottas. :D

Meillä Eljas siis täytti viime torstaina eli 28.3 2vuotta ja sillon meillä olikin 2 vuotis kuvaukset :) Muutamia otoksia tässä.












Eilen meillä Eljas meni sit mummulaan yöks , jotta mä sain rauhassa käydä kaupassa ja valmistella tarjottavia tällä päivää. Me tosiaa käytii mun siskon kans kauppareissu ja kyll sitä tavaraa tuliki sit ostettua , vaikka luuli ettei nii paljo edes tarvis. Mun sisko tuli sit meille vielä ja tehtii voileipäkakku osittain valmiiks ja kakkupohja, muut jätin tällä päivällä tehtäväks. Mun piti eilen siivota myös mutta jätin senki tälle päivää. 

Meillä eilen oli myös vapaa ilta ja lähdettiinkin siis ulos. Meiä kaveri helsingist oli täällä ja piti yhdessä mennä samaa paikkaa, mutta mä päädyinki omien kavereideni kans ku ei napannu oikee lähtee hotellihuoneesee missä pelkkiä poikia saunoo ja istuu poreammeessa :D Mentii mun uuden tuttavan poikaystävän kämpille alotteleen ja siitä suuntasimme yöelämään, joka ei todellakaa ollut sit sitä mitä odotti ehkä.. baari oli todella pettymys edelleen ja ääh jotenki ei vaa napannu. Oon kyseises baaris ollu pari kertaa aikasemminki ja en oo tykänny yhtää ja totesin jälleen kerran että olipa huono paikka.. miks menin ees.. :D  

Sie baaris ollessa mä tunsi itteni todella pieneksi, jotenki kaikki naiset/tytöt oli sie tooosi pitkiä ja suurimmalla osalla lisäks kauheet korot vielä nii jessus.. tuntu ku ois ollu joku kääpiö sielä :D no en mä nyt pitkä muutenka ole, mutta siinä vaihees tuntu vielä pienemmältä ja jotenki tyhmältä :D Mutta muuten oli kyllä iha kiva ilta, ainaki alku ilta oli mukava ! 



Tänää meillä sit juhlittii vieraiden kera Eljaksen synttäreitä. Päästii eilen tosiaa vähä enne 3 kotio ja nukkuun menin 3 jälkee vähä ja heräsinki jo 8 aamulla. Olin todella pirtee ku heräsin, huolimatta että olin nukkunu ehkä 3-4 tuntia vaan. Siinä sit aloin siivota ja tehdä kaikki tarjottavat loppuun. Jesse vaa nukku sikeesti, kunnes heräs kauheesee päänsärkyy :D sängystä kuuluu vaa "Krista lopeta toi imuroiminen , mun päänsärky ei lähe pois jos imuroit" :D haha, pieni krapulanpoikanen tais olla kylässä. Ei muutakun särkylääkettä kehiin vaan..

2 aikaa meille alko tulla sit vieraita ja tupa täyttyä ja jestas täällä oliki sit vilinää ja vilskettä, lapsia ja aikuisia ja kaikki lelut levitetty ympäri ämpäri :D Ensin meille tuli kummit ja sukulaiset ja myöhemmi sit kavereita ja niiden lapsia. Viimeset vieraat ketkä täällä sit oli iltasempaa oli , pari kaveriani ja toisen kaverini lapsi. Voi jestas se meno alko loppua kohden mennä pojilla vähä villiks :D ensi makoillaa sohvalla ja katotaa mikki hiirtä rauhassa ja yhtäkkiä alkoki kauhee riehuminen. Kenties pieni sokerihumala pojilla :D Lahjaksi Eljas sai , rahaa, vaatteita, karkkia ja leluja. Kaiken kaikkaan synttärit meni hyvin ja tarjottavia jäi paljon ylitte.. pääsee siis herkutteleen vielä.. :) Yks syy miks jäi paljon , on että aika moni jätti tulematta tai ei päässyt. 

Inhoon sellasta kun ei voida ilmottaa ajoissa ettei pääse tulemaan , ja sit oletan tietenki että on tulossa. Olin viel laittanu kutsuun että ilmoitathan ajoissa jos et pääse tulemaan. Mut sit samana päivänä saa ite lähetellä viestejä ja kysellä onko tulossa. Ymmärrän kyllä jos oikeesti ei pääse tulemaa, sairastumisen takia tms. mutta joo.. kaippa ne ihmiset siitä joskus ehkä oppii että osais ilmotella, ettei tarvis ite aina kysellä perään.. 

Laitan synttäreistä kuvia tänne kyllä , heti kun saan siskoltani ne :) Voin myös laittaa reseptiä osaan sitten. 

Synttäri menu meillä oli tällänen:

 - Kinkkuvoileipäkakku
 - Kasvispiirakka
 - Kinkkupiirakka
 - Angry birds mansikka kakku
 - Täytekakku
 - Mokkapalat
 - Kalarieskarullat
 - Keksit
 - Minisuukot
 - Vaahtokarkit

Huomenna meillä onkin tiedossa ruokailu mun äidin miehen vanhempien luona, jonne on tulossa aika paljon ihmisiä :) Sielä vietetää samalla mun enon sekä Eljaksen synttäreitä. Pääsee osa niistäkin kutstuista vieraista jotka ei tänää päässyt tulemaan, niin juhlistaa Eljasta huomenna sitte :) Mutta nyt aivan pakko varmaa lähteä nukkumaan, rupee väsymys jo painaan päälle.. Ennen sitä kuitenki aattelin vilkasta muutaman blogin, sit vasta untemaille! :) Ihanaa sunnutain jatkoa kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :>