maanantai 29. huhtikuuta 2013

Tatutointi kuume..


Mulla on pitkän aikaa jo ollu kauhea tatska kuume, ja on pitänyt ottaakki, mutta oon vähä nössö.. En vaan oo uskaltanu, mun kipukynnys muutenki nii herkkä ja sit mietin ku se piikki pistelee mua nii .. jaiks.. :D Mutta vielä mä sen otan, ja tarkotus siis on ottaa Eljaksen nimi jollain hienolla tyylillä, mukana vähä jtn koristelua tai kuvioita/kuvaa. Kuitenki sen pitäs olla semmonen myös mitä sit on helppo jatkaa , koska seuraavan lapsen nimen laitan myös ja haluan sen sit siihen lähelle Eljaksen nimeä. Vielä ei kuitenkaa sitä toista lasta oo tulossa :D 

Yritin tos netistä kattella kaikenlaisia ideoita ja jotain googlesta nappsinkin, laitan niitä tohon alas. Kuitenki paras ois tai haluisin et joku joka osaa piirtää hyvin nii suunnittelis mulle sen. Luulenpa että meidän tuttu tatuoitsija sit kuitenkin sen suunnitelee jos en joltai muulta pyydä tai joku halua suunnitella.

Tää on kiva , mutta mä vähentäisin vähä noi kuvia tai tollasia tosta, et sellanen vähä hillitympi kuitenkin. 

Käsi, joka on käynyt kans mielessä.

Tai jalat/ jalka on myös käynyt mielessä.









Näitä on kyllä nii paljon kaikkia hienoja, että luulet et ku otan yhen niin haluan heti toisen. Paikat kyllä tiiän jo , että sen verran oon myös suunnitellu et en siihen yhtee tatskaa tyydy. haha :D Uskaltais nyt ensin ottaa se ensimmäisen.. Tietääkös muute kukaa mitää sivua missä pystyis suunnitelee tautointeja tms? Ois kiva myös kuulla omia kokemuksia tatuoinnin ottamisesta.. 

Kuvat poimittu siis Googlesta. 

2 kommenttia:

  1. Tollanen mikä tossa ekassa kuvassa on. Apua niin siisti :D Haluisin just jalkaan johonkin tohon kohtaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, se on kyllä hieno! :) toho kohtaa vaa sattuu aikamoisesti ottaa.. :D tai tietenki se on henk.kohtast, mut moni sanonu että kipeetä tekee :D Onks sul yhtää kuvaa vie ?

      Poista

Kiitos kommentista :>