maanantai 15. huhtikuuta 2013

Huuhteluaineet

Mulla on nyt menossa huuhteluaineiden kokeilu.. Eli oon nyt kokeillut muutamia eri huuhteluaineita, mitkä tuoksuu hyvältä mitkä ei.. Kaupassakin ku haistelee niitä ja miettii että ai tää onki aika hyvin tuoksunen, sit kotii päästyä pesee pyykit sillä, nii ei se välttämättä ollukkaan ihan semmosta mitä kuvitteli.. Parin huuhteluaineen kans nyt käyny niin..

Haluisinki kuulla muitten mielipiteitä, mistä tykkäätte, mitä käytätte ja mikä tuoksuu hyvältä?
Mitä pesuainetta käytätte, onko nestemäinen teidän mieleenne vai jauhemainen? :)

4 kommenttia:

  1. Mä käytän meidän vaatteille ainoastaan hajusteettomia pesuaineita ja huuhteluaineita. Ennen käytin ainoastaan miedosti hajustettua pesuainetta, mutta vaihdoin hajustettomaan kun perustin kampaamon. Pesin pyykit kotona ja ne täytyi pestä hajusteettomilla, kun oikeesti todella monet on allergisia hajusteille.

    Nykyään mulla itelläkin tulee pää älyttömän kipeeksi ja huono olo jos jollain on vaatteet pesty voimakkaan tuoksuisella huuhteluaineella. Uskon, että tää johtuu siitäkin, kun vauvan tultua taloon aloin muutenkin käyttää erityisen vähän hajusteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä hyvi myös ne hajusteettomat, mut ite en jotenki tykkää. :D Mulla just on se että pyykkien pistää tuoksua puhtaalta ja hyvältä. :D Nii se on kyllä, et mihin itsensä totuttaa , meillä ihan normaalist pestii samoilla millä enennenki. tai en oo muuttamu pitää pesuaineta Eljaksen synnyttyä :)

      Poista
  2. Nyt on ihan pakko kommentoida että Softlanin sensitive huuhteluaine on tosi ihanaa. Tuoksuu hyvältä ja tekee pyykin pehmeäksi. Hintakin taisi olla ihan kohdallaan! Mulla on kans kokemuksia huuhteluaineista jotka tuoksuu ja kuulostaa kaupassa hyvältä, esim "vihreä omena".. Mutta ovatkin sitten ihan sontaa. Pesuaineilla ei hirveästi ole väliä, mutta nestemäistä ostetaan siksi että ne pulverit tuntuu lentävän pitkinpoikin ja pelottaa että kulkevat lasten suihin. Ja yleensä hajusteetonta ostetaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei.Täytyypä kokeilla sitä sit seuraavaks :) Ku mäkin oon sellanen että tykkään että ne pyykit tuoksuu puhtaalta ku ne sieltä koneesta tulee ja kuivuu . No joo.. mä haistelin sitä vihreää omenaa, onneks en sit ottanu. :D

      Poista

Kiitos kommentista :>