torstai 25. huhtikuuta 2013

Buzzador

Ihanaa  ja aurinkoista torstaita! Meillä päivä on lähteny käyntii 8 aamulla lenkin merkeissä ja sen jälkeen pieni aamupala suuhun ja takas ulos :) Ulkoilun jälkeen tultii sisälle siivomaan, tää huusholli oli ku pommi olis räjähtänyt, mutta nyt kiiltää ja tuoksuu hyvältä! Eljaskin meni hetki sitten päikkäreille ja pääsin itekkin istahtaa hetkeks.

Tosiaan mä oon liittynyt jonkun aikaa sitten tohon buzzadoriin jossa voi päästä kokeilemaan eri tuotteita/ juttuja.Täältä pääse kyseiselle sivulle rekisteröitymään ja lukemaan enemmän kyseisestä jutusta,  jos rupesi kiinnostamaan. Mulle tuli alussa kutsuja, mutta en päässyt niihin. Nyt kuitenkin mut valittiin yhteen testausryhmään ja pääsen kokeilemaan veet tuotteita. Paketti tuli mulle toissapäivänä postissa ja  sen samantein hakemassa, tosin en oo vielä päässyt kokeilemaan mitään. Tarkotus olisi pitää jonkunlainen spa-ilta missä ystäväni pääsisi kokeilemaan myös ja kertomaan oman mielipiteensä ja saisin tehtyä sit raportteja niistäkin. Paketin sisältö näytti tältä.








Näiden tuotteiden lisäksi paketissa oli esitteitä joita voin jakaa ystävillen/tutuilleni. Mutta palailen tähän aiheeseen paremmin sit ku oon päässyt testaamaan näitä. Nyt laittamaan pyykit kuivumaan ja sen jälkeen aattelin lukea uusimman cosmon jonka mä sain naapurin pojalta ( se on puhelinmyyjä, nii oli saanu sen sieltä ja toi mulle :D kilttiä) sekä koti ja keittiö lehden joka tipahti äsken postiluukusta. Toivotankin ihanan aurinkoista loppupäivää kaikille, palaillaan ehkä illemmalla ! :) 

Ps. muistakaahan vastata sivun yläreunassa olevaan kyselyyn ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :>