maanantai 22. huhtikuuta 2013

Hiekkakakut

Matkalla kerhoon, juostenha sitä piti mennä :D Eljas näki näissä kuvissa juuri kaivurin.


                     "Äiti nyt mä meen , kuvaa mua. :D "        "Oota ku mä saan itteni hyvää asentoon"

                           "No nyt mä tuun, huiii"                    "Huhu, johan tomähti, autakko äiti ylös"


Eljas harjotteli tekeen vähä hiekkakakkua ja monen yrityksen jälkeen siitä tulikin hieno ja onnistunut! 



Hiekkasankari.


 Hurjat oli leikit pojilla :) 

Mulla kello oli soittamu aamulla 7.30 jotta pääsin lenkille ennneku Eljas herää ja kerho alkaa . Lenkin jälkeen mä tein pienen treenin taas kotona ja Eljas heräskin heti siinä sitte. Syötii aamupalaa siinä jonka jälkee laitettii ittemme valmiiks ja lähettii kohti kerhoa. Meillä on siis joka  maanantai aamu perhekerho.
Kerhon jälkee tultii kotii syömään, päikkäreille ja mä sain hengähtää siin hetken.
Loppupäivä meillä  melkein meninki ulkona , siltä varaltakin jos huomenna sataa vettä eikä pääse ulos oikein niin on tänää sit ulkoiltu urakalla. Toivottavasti kuitenkin se aurinko paistais ja päästäis ulkoileen :)

Me tehtii myös persikka-banaani rahkaa tänää ja se oli kyl hyvää , itse tehty rahka , mikä sen parempaa.

Persikka-Banaanirahka
1 kerma,
2 rahkapurkkia ,
vanilijasokeria ja tavallista sokeria
2 isoa banaania
3 persikan puolikasta tölkistä sekä lientä hieman

- Vatkaa kerma vaahdoksi , lisää sokeria ennenku kerma on vaahtoa
- Pilko banaanit sekä persikat
- Kaada rahkat joukkoon ja sekoita
- Kaada hedelmät joukkoon sekä ihan pieni liraus persikan lientä ja sekoita.

Laita kylmään hetkeks. Me kyllä syötiin heti, ei maltettu antaa olla jääkaapissa. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :>