perjantai 12. huhtikuuta 2013

Sade

Mun aamu alkokin tänää juoksu lenkillä, pienessä sateessa. Kuinka ihana virkistävää se olikaan. Muut nukkuivat vielä ja ite en saanu unta, joten päätin nousta ja lähteä lenkille, joka muuttuinki juoksulenkiks. Sen jälkeen tein pienen reenin ja nyt istahdin tähän vähäks aikaa vielä. Muut nukkuvat edelleen, joten saan rauhassa vie touhuta hetken aikaa.

Mä siis oon nyt alottanu vähä terveellisemmän ruokavalion ja lisännyt liikuntaa, jotta vähän saisi kiinteytystä sekä muutama kilon pois. Tämä on kyllä alkanu suht hyvin. Salikortti pitäs jossakin vaiheessa sit hankkia, mut vielä yritän ainakin kotona koti konstein sekä lenkkeilemällä, siinä mä säästän rahaa kuitenkin jonkun verran.

Mulla on nyt ollut kauhee jännitys myös päällä, Jessen sisko meinaa lähti toissa päivänä sairaalaan synnyttämään, mutta vauva ei ole vieläkään tullut pihalle ! Täällä odotellaa kuumeisesti koska tulee puhelu että pikkunen on tupsahtanu maailmaa. Sit olis tiedossa matka ruotsii , koska Jesse on sieltä ja hänen perhe siis asuu siellä. Täytyy kyl sanoo että aika kauan on kestänyt jo ettei vauva vieläkään ole syntynyt, voi mitä toinen joutuukaan kestämään. Mutta onhan se sen arvosta!

Itselläni oli tosi helppo synnytys , 4h 3 min kesti vaa, supistukset oli ne kivuliaimmat ja mietin että selviinkö niistä, mutta hyvin selvisin, kun osasin olla rauhallinen. Jännä juttu et miten yksilöllistä toi synnytyskin voi olla ja sen kesto, joillaki kestää ihan hirveen kauan ja joillaki se saattaa tulla ihan pienessä ajassa. Millasia synnytyskokemuksia teillä on ?
Eljas n. 2,5vk iässä. pikkunen<3


Tänää mulla olis sit tiedossa leipomista ja siivousta, sillä huomenna on siskon 15 v synttärit ja oon lupautunu leipomaan sinne. Kinder-juustokakku ja porkkankakku olis mun vastuulla, mutta ehkäpä mä keksin jonkun ylläri leivoksen vielä, saa nähä. Pitäs myös lahja sille keksiä vielä, mun piti lähtee sen kans ens pe ruotsii ja antaa se reissu sille synttärilahjaksi , mutta kun J sisko joutukin synnyttämään, nii muutoksia se tiesi, joten ei lähdetäkkä kun vasta sitten parin vk päästä luultavasti, että Jesse pääsee mukaan myös. Mutta enköhä mä jonkun pienen lahjan sille kuitenkin keksi. :)

Tänää on myös saunailta meillä ja sitä ennen kyllä pitää käydä vie lenkkeilemässä tai tehä pieni treeni, pääsee sit hikisenä saunan lämpöön ja pesulle . :D


Kuva otettu googlesta
Tässä vielä eiliseltä muutama kuva.

Mun salaatti


Eljas katteli kun asvalttia putsattiin. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :>