sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Hair hair and sunday

Ah tänää oon saanut nukkua todella pitkää ja kello olikin puol 12 kun sängystä nousin ylös, kuinka ihanaa oli nukkua niin pitkää :) Sen jälkee kävin koiran kanssa ja nautin aamupalan rauhassa. Tänää olisi vuorossa Eljaksen hakua mummulasta ja siellä meitä odottaanki sitten lounas/päivällinen miten sitä nyt sanotaa, ollaan siis kuitenki syömässä yhdessä, ilmeisesti kun on laskiais sunnuntai! Niistä pullista mä en oikein välitä, kun kermavaahto ei oo mun herkkua , joten voi hyvällä omalla tunnolla olla syömättä! :) Tänää tuskin mitää sen ihmeempiä tapahtuu..

Sitten hius asiaa.. Oon tässä jo ruvennu miettimään mitä tekis seuraavaks hiuksilleni, en haluisi mitä tylsää mut en mitää räväkkääkä :D Ja yleensä en uskalla tehä mitää isoja muutoksia.. mutta tässä ainaki muutama kuva mimmosia mullon ollu, kaikkia en tosiaa laittanu ku ei ollu oikei julkaisemis kelposia.. nuorena kun niitä on otettu. Ja sit tein muutama kollaasi mimmosia vaihto ehtoja on ja mitkä mun silmään pisti :)






2 kommenttia:

  1. Ai kun oon kade tuosta pitkään nukkumisesta ;D Ihanan rennon kuuloinen v-loppu ollut teillä!

    Musta sulle sopii tuollaiset tummemmat hiukset hyvin myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo oon kans iha ihmeissä ku nukuin ees nii pitkää, heräsin eka 9 aikaa mut nukahdin heti takas ku katoin kelloo :D on kyllä ollu aika huoleton vklp :) niiih, en tiiä , ku nii vaikee päättää.. :D ostaa peruukkeja vaa nii voi vaihdella joka pv ;D

      Poista

Kiitos kommentista :>