keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Vuosipäivä !

Meillä tuli tänää Jessen kanssa 3 vuotta täyteen, eikä voi muuta todeta kun että kuinka nopeesti tää aika vaan menee ! Meiän alkuhan alko baarista, tavattiin siis baarissa.. Oltiin mun kavereitten kans käymässä toises baaris yksillä sen aikaan, kun kyseinen baari mihin piti mennä nii aukeaa. Siellä sit J:n kaveri tuli meille jutteleen ja pyys niiden pöytää. Aluks en ees huomoinu Jessee ja juteltii kaikkien kans niitä näitä.
Mä sit kuitenki huomasin sivusilmällä että J kuikuilee koko ajan ja töksäytin siihen vaa että mitä siinä kyyläät. :D J rupes vaa naureskelee ja siitä alko meiä juttutuokio sitten.

Me oltiin sit lähös sinne toiseen baariin ja pojat lähti meidän mukaan. Vietettii kiva ilta niiden kans ja vaihdettii puh.numeroita. Meistä kumpikin oli ollu sillä mielellä liikkeellä että ei kattele ketään eikä varsinkaa oo mihkää suhteeseen alkamassa. Kuinkas kävikään, me ruvettii näkeen J:n kans enemmä vaan, ja koska Jesse oli armeijassa kun tapasimme nii nähtii vaan sen lomilla sitte. Mutta nähtii joka loma.. Mitenköhän siinä nii kävi.. :D Kuukauden jälkee suurinpiirtein kuitenki koitti tää meidän suhteen virallistuminen, alettii seurusteleen..

Meidän ensimmäisestä juhannuksesta otettu kuva.

Mä mietin jo heti alussa et tuleekohan tää kestää ja kun mun edellinen suhde oli ollu aika hirvee ja päättyny sillai miten kukaan ei itse haluisi niin luottamusta ei ollu ollenkaa.. Mutta tästäkin asiasta kerroin J:lle ja hän ymmärsi ja sano että luottamus kyllä tulee ajan mukana sitten. Meidän piti edetä rauhassa eikä hoppuilla, mutta heti ekana kesänä hommattii oma kämppä , jossa mä sit asuin yksin hetken aikaa ku Jesse oli vie armeijassa. Sain laittaa ja rempata rauhassa sen valmiiksi.

Mun valmistujaisista otettu kuva.

Koitti päivä kun J pääsi kotiin kokonaa, se oli ihanaa koska siitä alkoi meidän eka yhteinen kesä. Mä kävin sen hakemassa armeijasta ja suunnattii heti uudelle asunnolle. Jessekin tykkäs siitä, vaikka vähä väljä vie oli ku ei kaikkia tavaroita ollu. Pikkuhiljaa siitä kuitenkin saatiin meidän koti ja siinä samalla me myös hankittii 3 hiirtä. meidän ekat "lapset" hahah :D Ei menny kuitenkaan kauaa kun halusimme koiran, ja joo kyllä me hankittii myös sellanen. Ihana pieni viaton koiranpentu jonka nimeksi annettiin Tyson.

Tyson kasvoi ja alkoi ilmetä ongelmia, virtsan pidätyksessä sekä haukkuminen oli liikaa kerrostalo asunnossa, joten pitkä pohdinnan ja mietinnän jälkee päätimme luopua koirasta ja antaa sille elämän maalla missä hän sai olla vapaana ja ulkona nii paljon kuin haluaa. Haikeetahan se oli, mutta hyvältä tuntu se että tiedettii että se pääsi hyvään paikkaan , missä siitä pidettii hyvää huolta.

Tyson


 Me kuitenkin päätettiin ottaa toinen koira , sellainen joka joka sopii kerrostaloon paremmin. Haettiin siis nykuinen koiramma Lote. Lote on ollut hyvä koira ja sopii hyvin kerrostaloon, koska ei hauku turhaan ja eikä ole mitään virtsaamisongelmia. Ja tämä koira meillä vielä siis on myös :)


Kesä kuitenkin jatkui ja meillä koitti eka yhteinen matka ruotsiin ja pääsin näkemään J perheen ekaa kertaa. Laivalle päästyä ja hetken aikaa ku oltiin menty eteenpäi, laiva alkoi keinumaan tosi paljon. Mulle tuli hirveen pahoinvointi , mulle ? Mulle kelle koskaan ei tule paha olo laivalla, mua mietitytti et mitä ihmettä.. No emmä sitä sen tarkemmin siinä sit miettiny, loppumatka meni vaa makoillen kun en pystyny nouseen sängystä. 

Päästiin ruotsiin ja J:n perheen tapaaminen meni hyvin, kaikki olivat niin ystävällisiä ja iloisia ja hyvin vastaanottavia. Joten mun jännityskin meni heti ohi. Ruotsissa ollessa mun naama rupes kukkiin iha hirveesti ja maha turvottaa.. mä mietin että mikä hitto mua vaivaa , että ei mulla oo koskaa finneja ja nyt naama oli iha täynnä.. ja kaiken kukkuraks se mahakin oli ku mikäkin .. Jessen äiti sit totes vaan että taitaa olla haikaran onni aluillaan. :D Mutta ei sen koommin siitä sit puhuttu ja juttu vaihtukin jo ihan toiseen aiheeseen. Me oltiin ruotsissa reilu viikon ja vietettii ihana loma sielä. Pääsin myös tutustuu J:n muutamiin ystäviin. 

Ruotsinlaivalta otettu kuva.

Kotiin päästyä mun menkat ei ollu alkanu, joten nyt mun oli pakko tehä se raskaustesti.. Menin apteekkiin ostaa testin ja tulin kotio sit tekeen.. mua jännitti ihan hirveesti.. Ja mitäs se näyttikään negatiivinen , olin vähä helpottunu mut toisaalta pettynyt, koska lasta me oltiin kuitenki haluttu ja suunniteltu. Mä päätin odottaa pari viikkoa ja tehdä testin uudestaan. Parinviikon jälkeen testin tulos olikin positiivinen, mun kädet tärisi ja mietin että nytkö me saadaa sellanen ihana pieni nyytti. Tulin vessasta ulos ja kerroin J:lle. Se tuli meille vähä yllätyksenä, tosin oltiin kyllä suunniteltu lasta ja että tehtäisiin, mutta ei oltu varauduttu siihen että olisin niin nopeesti sit tullu raskaaks. :D Mutta kaikella on jokin tarkoitus.

Jessen siskon oli meillä just tällön ja me odotettii paripäivää ennenku kerrottiin sille, se ei meinannu eka uskoo , mutta oli kans positiivisin mielin raskauden suhteen. Samalla me kerrottii myös mun äidille joka totes että te teitte tän tahaltee.. :D Tarkotti hyvällä, ja huusi perään että sen olis sit parempi olla poika. Se kun on aina saanut tyttöjä vaan. :D Siinä pikkuhiljaa kerrottiin sit muillekki ja kaikki otti tosin hyvin ja iloisin mielin vastaa tän meidän vauva-uutisen. 




Masu.

Eka joulu isonmasun kanssa<3




Siitä alkoi erilainen vaihde meidän elämässä, piti hankkia kaikkia vauvanvaatteita , leluja , sänky ja sitteri yms. :) Mitä pikkuinen sit tarvikaan. Me myös päädyttii luopua meidän hiiristä koska vauvan tulon jälkeen oli parempi ettei sellasia ole , koira riitti meille. Päivät kuluivat ja raskaus eteni mahan kasvaessa. Kun H-hetki koittin en voinut uskoa sitä todeksi. Mutta tottahan se oli . Meille syntyi ihana pieni prinssi <3 





Tässä sitä kuitenkin nyt ollaan, oma perhe, koira , auto , asunto ja molemmilla työpaikat. Vaikka alussa kumpikin oli sillä mielin liikkeellä että ei seurustelua eikä mitään muutakaan. Mutta oon onnellinen että näin kävi ja että oon saanu ihanimmat miehet elämääni <3 Tänää meillä tiedossa vapputorille menoa sekä syömään johkin hyvään paikkaan, siitä koostuu meidän vuosipäivän viettäminen. :) Jesse käy vähä pyörällä ajelemassa setänsä kans , mutta ei mitää ihmeempiä siis. Ilmakin on mitä ihanin joten siitä täytyy myös nauttia :)

Viime kesän tallinanreissulta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :>