tiistai 7. toukokuuta 2013

hiusjuttuja

Äitienpäivä lähestyy ja mietin että olisko jotain mitä haluisin lahjaks. Yks mikä tuli mieleen on et haluisin uuden kihartimen, millä saisi ihanat isot , mutta luonnolliset kiharat. Laitoinkin tähä muutamia mitä oon kattellu, mutta en oikein tiedä mikä olis hyvä. Siispä nyt toivoisin teiltä lukijoilta suosituksia ja mikä kannattais sekä omia kokemuksia :) Muutenkin hiusvinkit ovat tervetulleita :) 



Babyliss pro BC332E Kiharruspuikko 32mm. Täällä



Tällänen multa löytyykin jo, ja olen kyllä ollut tyytyväinen tähä.
Mutta nyt kaipaan lisää hieman varastooni hiustenlaitto juttuja. Täällä

OBH Nordica Artist Natural Curls 5846 lämpökiharrin. Täällä




OBH Nordica Artist 3064 Flat &Curl muotoilurauta. Täällä


Mulla myös ongelma mitä tekisin näille, nää rupeen oleen niin kulahtaneet jo. Sillä viimeks olen kampaajalla käynyt jouluna joten siitä onkin jo aikaa :D En ole tehnyt näille sen jälkeen mitää. Kesä tulee niin jotain vaaleen sävyä haluan, mutta millasta ja mitenkä ? :D siinäpä ongelma.. listasin muutamia kuviakin tähä hiuksista myös.



Näissä kahessa ekassa kuvassa ois semmosta mitä mä haluisin ehkäpä :) 



Sit muutamia kuvia kiharista hiuksista :) 













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :>